La cat timp acceptam intretinerea? Punem un deadline?

Postat de Tatiana 25.10.2019 0 Comentarii

Am putea spune ca una dintre cele mai discutate subiecte in salon este daca clienta a venit sau nu in timp util pentru intretinere. Toate ne bucuram ca unghiile rezista si ca din acest motiv clienta nu este obligata de felul in care arata unghiile sa vina la intretinere. Insa…..sa nu uitam ca orice produs are un termen de valabilitate.

Sa incepem cu definitia clara: Intretinerea reprezinta inlocuirea produsului vechi cu unul nou si se face la un termen de 21 zile, adica 3 saptamani. 

Deseori auzim de la clienti ca unghiile inca tin foarte bine si nu vad necesitatea in a face intretinere asa devreme. Ei insa nu cunosc toate datele problemei si ce inseamna o intretinere care nu e facuta la timp.  

Iata de ce  sustin ca intretinerea trebuie facuta  la 21 zile: 

1. Primul si cel mai important motiv este ca produsul polimerizat are termen de expirare si este exact 3 saptamani, asa a fost creat,  nu tehnicicanul decide acest termen. Dupa 21 de zile, noi ca tehncieni nu mai putem da nici un fel de garantie, caci produsul e deja consumat. Ati observat sigur ca la acest termen unghiile se taie foarte usor cu un cleste, acest lucru e posibil caci polimerul a devenit deja poros si nu mai are rezistenta. Incercati sa taiati la fel o unghie nou creata, nu veti reusi asa usor!

2. Termenul la care se vine la intretinere va influenta pretul serviciului. Daca clienta doreste o intretinere care sa aiba pret diferit de o constructie, atunci trebuie sa vina la 3 - 4saptamani maxim, altfel unghiile incep sa creasca foarte mult cu o tendinta a varfului in jos (convexe) si deci va trebui reechilibrata arhitectura, ceea ce inseamna timp si produs mai mult, lucru ce nu poate sa nu influenteze pretul serviciului. Timpul costa bani pentru toata lumea! 

3. Purtarea mult prea indelungata a unghiilor fara intretinere poate duce catre o trauma a unghiei chiar si la lovitura minora. Cand apexul este mult deplasat catre varful liber, pe placa unghiala nu mai ramane un punct de echilibru si unghia se poate rupe din stres foarte urat.

Este la decizia fiecarui tehnician cand sa accepte o intretinere si la ce pret, dar tocmai am vorbit despre un efect de "robie" in articolul trecut. Trebuie sa intelegeti ca de multe ori intretinerea se face mai dificil decat o constructie si cu consum mai mare, atunci de ce sa fie mai mic pretul? 

Trebuie explicat clientului ca gelul, acrilul si oja semi, toate au termen de expirare, asa cum e si crema de fata pe care o foloseste sau laptele din cafeaua pe care o bea.  

Cred ca solutia in orice problema vine din educatie, daca ne educam clientul ca "asa trebuie", atunci treptat va ajunge sa ne asculte. 

Lasa un comentariu