Cum ne fidelizam clientele. 6 pasi spre o clienta fericita

Postat de Tatiana 01.11.2019 0 Comentarii

O clienta fidela inseamna o clienta pe viata. 10 cliente fidele inseamna deja un portofoliu. 100 de cliente fidele inseamna o viata intreaga de succes. Cum ajungem sa ne fidelizam clientele? Eu am scris o lista scurta de 6 pasi, care, urmati cu atentie, va vor aduce cu siguranta succesul si fidelitatea celor ce se aseaza la masa voastra. 

 
1. CALITATEA SERVICIULUI VOSTRU. Cel mai important factor in fidelizare este calitatea serviciului oferit. Nimeni nu pleaca de la un profesionist adevarat. Ganditi-va ca desi  la faptul ca sunt asa multi tehnicieni, clientii inca se plang ca nu gasesc pe cineva foarte bun. 
 
2. TIMPUL. Timpul de realizare al serviciului. Stim ca toti clientii ar fi cei mai fericiti daca ar putea pleca in 30 min de la masa noastra, dar totusi exista niste limite de timp care trebuie respectate. Clienta se va simti bine daca serviciul va dura o  ora sau 1h 30min. Dacă detineti un sistem de lucru, este posibil sa faceti lucrari Wow si in timp relativ scurt.
 
3. BONUS. Oferiti mici servicii de cordialitate, apa, cafea sau ceai intr-o cana personalizata, o mica ciocolata. Sunt mici detalii care fac diferenta. 
 
4. DESIGN LOC  MUNCĂ. Personalizati locul in care lucrati. Aveti  grija sa il amenajati cochet si sa fie mereu curat. Un mediu frumos atrage mereu clientul si il face sa se simta pretuit. 
 
5. LOOK DE TEHNICIAN.  Cum aratam noi ca tehnician conteaza mai mult decat credeti voi. Nu e vorba sa fim super aranjate, dar sa avem un aspect exterior placut ochiul, sa fim echipate mereu ca profesionistii. Acest lucru inseamna in primul rand sa ne respectam clientul. 
 
6. COMUNICAREA . Ultimul, dar nu cel mai putin important, vocabularul nostru. Aveti grija cum vorbiti cu clientele. De la felul in care ne adresam in functie de varsta clientei si legatura pe care o avem cu aceasta, trebuie sa avem un limbaj diplomat si inconjurat de respect, in cazul in care vrem sa fim si noi respectate de ele.
 
Cu siguranta lista poate continua si sunt numerosi pasi pe care ii putem face in acest tandem- tehnician-client, conteaza insa ce deschidere avem spre construirea acestor relatii. 

Lasa un comentariu