10 reguli pe care ar trebui sa le impui clientelor tale

Postat de Tatiana 06.09.2019 1 Comentarii

In relatia cu oamenii respectul este probabil una dintre cele mai puternice legaturi, imediat dupa iubire. Atunci cand exista respect, podul dintre doua persoane se construieste cu cea mai buna baza si va rezista in timp. Respectul este cel care intervine si in relatia cu doamnele sau domnisoarele care ajung la masa noastra. Iata 10 reguli pe care ar trebui sa le impui clientelor tale si care iti garanteaza un anumit respect.

1. Cred ca cea mai importantă este întreținerea la timp. Mai exact cu cat ele intarzie cu atat munca ta este ingreunata si chiar daca te bucuri ca unghiile “au rezistat”, ai putea sa ai si surprize neplacute. Asadar> oja semi schimbata la 2 saptamani, construcția la 21 zile. Întreținerea e cruciala pentru calitatea unghiilor purtate si pentru sănătatea unghiilor naturale. Orice produs de pe fata pământului are termen de valabilitate, iar produsele de unghii nu sunt o excepție.

2. Roaga clientele sa se poarta cu grija cu unghiile lor. Mai exact sa foloseasca mereu manusi si unelte atunci cand fac treburi gospodaresti. Unghiile sunt un accesoriu de elegantă , nu unelte de munca. Nu sunt făcute din fier si pot sa se rupă dacă sunt exploatate greșit. Unghiile sunt elegante atunci când sunt lucrate frumos, subtil, cu așa o  manichiura ar trebui sa le doara sufletul sa o bage in pământul de la flori, curatenie, etc.

3. Respectarea orei de programare. Programarea la manichiura este la fel de importantă ca programarea la doctor sau orice alt specialist. Timpul pentru toți e același , fiecare dintre noi trebuie sa respectam timpul celuilalt. Dacă se întârzie la programare, invata clienta sa sune si sa atentioneze. Si stabileste inclusiv timpul permis sa intarzie. 15 min max?  

4. Modul de a lucra manichiura e mereu la alegerea tehnicianului, el știe cum trebuie lucrata fiecare unghie. Clienta nu poate sa indice modul sau tehnica in care va fi realizată manichiura, acest lucru tine direct de specialistul din fata. E ca si cum ai spune unui chirurg cu ce instrument si in ce mod sa taie. Clientele trebuie sa inteleaga ca ele trebuie doar sa explice ce forma doresc, lungime, culoare sau model, dar atat.

5. Cere sa iti fie respectat spatiul si intimitatea. Nu se permite ca fiecare clienta sa vina cu o prietena, soț, copil etc, mai ales dacă spațiul unde se desfășoară activitatea nu permite acest lucru. Deseori se întâmpla acest lucru si tehnicianul devine stresat ca soțul nu mai are răbdare, copilul e curios si începe sa se uite prin toate culorile, deschide ceva, vărsa un sclipici etc. Etica profesională trebuie sa fie existenta din ambele părți. Într-un mediu calm mereu se lucrează mai frumos si mai repede.

6. Prețul serviciului nu se supune târguielii! Prețul este creat in funcție de Abilitățile tehnicianului , timpului acordat pt serviciu, calitatea produselor folosite si dificultatea lucrării. Prețul e știut din timp si dacă a avut loc programarea, înseamnă ca a fost acceptat.

7. Designul costa bani separați. De ce? Pentru ca necesita timp de realizare, nr mare de culori, accesorii etc. Toate astea costa bani, fara sa luam in calcul si formarea profesională care a fost necesara pentru a invata acel design.  

8. Manichiura purtată mai mult de 3-4 săptămâni nu mai poate fi clasata ca întreținere. Arhitectura se schimba foarte mult, unghia devine destul de convexa si in acest caz va trebui sa folosim foarte mult produs pentru a reechilibra arhitectura din nou. In concluzie se va folosi produs si timp mai mult decat pt o construcție! De ce sa aibă preț de întreținere ?

9. Manichiura trebuie întreținută si acasă cu un ulei bun de cuticule pentru a da flexibilitate produsului purtat, pielea sa fie mereu hrănită si in final sa avem aspect minunat pe toată perioada purtării ei.

10. Ultima, dar nu cel mai puțin importantă, este regula respectului reciproc! Toți suntem personalități unice indiferent de clasa socială si trebuie sa ne respectam ca oameni, căci asta suntem înainte de toate. Noi respectam clienta prin formare continua, implementarea unor noi tehnici, designuri, produse, trenduri, prin crearea unui mediu plăcut si relaxant - iar clienta ar trebui sa ne ofere respectul sau prin urmarea unor reguli pur etice si morale.

Voi ce spuneti? Ce reguli aveti afisate la masa de lucru?

1 Comentarii

Natalia:
08.09.2019, 09:03:19 PM
Raspunde

Foarte frumos spus si este adevarat.multumesc

Lasa un comentariu