Politica de Retur


Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract/act de cumparare, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre client.


Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire  si/sau interventii neautorizate etc.


Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 29 (douazeci si noua) zile calendaristice de la data informarii Tatianalitvinov.ro.ro de catre Client asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului, intr-un cont bancar.

Tatianalitvinov.ro.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.

Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, trebuie completat un formularul de retur si trimis catre office@tatianalitvinov.ro.ro, cu copie dupa factura si chitanta pentru a putea identifica cumpararea, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare. De asemenea produsul trebuie sa intre in posesia noastra cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data receptionarii lui.

Returul produselor se poate face doar prin intermediul firmei Urgent Cargus (nu posta sau alte firme de curierat), dar nu inainte de a completa formularul de retur si a primi acceptul din partea noastra.


In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.


Va rugam ca in momentul expedierii  catre tatianalitvinov.ro.ro, coletul sa contina urmatoarele documente/date:


1. Copie dupa factura
2. Copie chitanta sau copie ordin de plata
3. Certificatul de garantie al produsului in original
4. Numarul de retur (numarul comunicat prin telefon de un operator Tatianalitvinov.ro dupa ce a fost completat formularului de retur). Pentru coletele trimise va rugam sa completati pe scrisoarea de transport (AWB) numarul de retur.


Va rugam sa NU scrieti direct pe cutie numarul de retur, ci doar pe AWB.

Sigilati si securizati produsul/produsele intr-o cutie de carton astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul traseului.

Mai mult, va rugam sa indicati modul in care vom proceda in cazul in care returul dumneavoastra este acceptat, si anume in cazul in care bunurile necesita un schimb (acelasi produs) sau se restituie suma. In cazul unei cereri de restituire a banilor,  indicati contul IBAN in RON (24 de caractere) in care doriti sa efectuam restituirea sumei prin e-mail catre office@tatianalitvinov.ro.ro. Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Taxa de retur este egala cu taxa de transport

Produsele nu se pot restitui direct agentilor Urgent Cargus, in cazul unei reclamatii .

Pentru mai multe informatii contactati departamentul relatii cu clientii prin telefon: 0724853808 (numar cu tarif normal) sau e-mail office@tatianalitvinov.ro.ro


Va rugam sa luati in considerare ca produsele cosmetice desfacute si utilizate care nu reprezinta un defect calitativ si nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sanatate.

In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta o cutie rotunda desfacuta si un numar). Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul in care a fost deschis. In cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.

Exceptii:


Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate:


a. Consumabile (, vopsele, produse cosmetice, geluri, oja permanenta, creme, etc )
b. Produse de ingrijire personala (din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena: produse de ingrijire/ igiena personala, etc)
c. Extensii de garantii


Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:


d. Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
e. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat
f. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
g. Echipamentele ale caror consumabile au fost desigilate
h. Produsele care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, zgarieturi laterale, etc.).


Returnarea produselor resigilate : Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului. Pentru aceasta categorie de produse contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:


- produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;
- defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 15 zile lucratoare;
- produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar.


De retinut:


In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Nu vor fi receptionate coletele care nu au trecut numarul de retur pe scrisoarea de transport (AWB).

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la curierat in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare