Viata de tehnician unghii în relația directă cu expunerea la epidemia de Covid-19

Postat de Tatiana 11.03.2020 0 Comentarii

N-am mai scris de mult pe blog, dar cred ca acum este momentul cel mai important sa fac asta. Simt ca trebuie sa impartasesc cu voi ganduri si idei, sa discutam impreuna si impreuna sa trecem peste aceasta situatie tulbure in care ne aflam, chiar daca nu abordez un subiect care sa imi placa. Acest articol este modalitatea prin care eu aleg sa ma pozitionez fata de situatia data, m-am informat din surse sigure ( ceea ce va invit si pe voi sa faceti) si m-am pus in pielea tuturor. A clientei, a tehnicianului si trainerului care trebuie sa continuie sa fie mentor pentru comunitate si dincolo de usa de curs.

Cu siguranta ca nu suntem in masura sa ne dam cu parerea despre Coronavirus si nici nu o voi face, despre el gasiti informatii exacte pe siteurile oficialitatilor, unul dintre ele fiind acesta:  http://www.ms.ro/coronavirus-covid-19/

Voi spune insa cum este mai bine, din punctul meu de vedere, sa gestionam situatia data si cel ai important sa impiedicam transmiterea viruslui  fara sa declansam o criza financiara.

Intrebarea tuturor este: Mai primim sau nu cliente la salon?

Cred ca raspunsul vine analizand toate sfaturile primite de la institutii si peroane avizate in acest caz.

Iată cateva sfaturi:

1. Refuzati sa investiti energia voastra in panica si ingrijorare. Va puteti imbolnavi de la stres si de la atata tensiune.

2. Aveti grija de igiena personala si influentati oamenii de langa voi sa fie la fel de atenti.

3. Instalati un dezinfectant langa usa de la intrare in locatia voastra si rugati absolut toti care intra sa se dezinfecteze corespunzator, sa se spele pe maini.

4. Afisati posterul cu sfaturi de la MAI, mare in salon – nu strica daca este vazut in toate partile

5. Incercati sa faceti mai multe plati cu cardul decat cash.

6. Pregatiti locatia prin dezinfectare inainte si dupa fiecare clienta. Si comunicati acest lucru fiecarei cliente.

7. Pastrati legatura cu clientele si rugati-le sa fie cat mai sincere cu voi, sa va atentioneze daca au avut activitati in zone aglomerate, daca nu se simt bine, daca manifesta orice fel de simptom si impreuna hotarati sa anulati programea pentru o data ulterioara. De asemenea, rugati-le sa va anunte daca vin din alte tari, mai arles cele aflate in zona galbena si zona rosie.

8. Atentie, nu este nevoie sa va inchideti activitatea. Activitatea poate continua intr-un ritm mai scazut, din 10 cliente pe zi, poate ar fi bine sa va limitati la 5. Si toate sa treaca prin acelasi demers al precautiei.

9. Rugati clientele sa vina neinsotite si daca clientele ajung mai repede la programare nu le lasati sa intre in aceeasi incapere pana nu pleaca cealalta clienta, asa evitati intalnirea a mai multor persoane in acelasi timp.

10. Purtați echipamentul de protecție care oricum era necesar pentru meseria voastră.

Incheiere as vrea sa va amintesc ca panica este cel mai mare dusman al omului, panica naste monstri. Cu cat vreti privi lucrurile cu CALM SI RESPONSABILITATE cu atat veti stii cum sa actionati si sa luati cele mai bune decizii pentru sanatatea voastra si a celor din jur.

Impreuna, cu grija și cu luciditate le depasim pe toate!

 

Lasa un comentariu